sabrinahorst
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 aug 2006
Hoi
Ik wist niet zeker waar ik deze vraag moest posten maar omdat het om een laptop gaat doe ik het maar hier.
Mijn dochter heeft van haar eigen gespaarde geld (ze is 12) een toshiba laptop gekocht met windows 7 home premium erop.
Nu klaagt ze over een trage computer, maar als ik ook zie wat toshiba allemaal geïnstalleerd heeft en de services die draaien. Probleem is dat ik niet weet wat ik er ongestraft af mag gooien/uitzetten. Kan iemand me vertellen wat de volgende programma's doen?
- Toshiba Assist
- Toshiba Configfree
- Toshiba Diskcreator
- Toshiba Face Recognition
- Toshiba Hardware Setup
- Toshiba HDD/SDD-waarschuwing
- Toshiba Manuals
- Toshiba Media Controller
- Toshiba Media Controller Plug-in
- Toshiba Online Product Information
- Toshiba Recovery Media Creator
- Toshiba Recovery Media Creator Reminder
- Toshiba Reeltime
- Toshiba Service Station
- Toshiba Supervisor Password
- Toshiba Value Added Package
- Toshiba Web Camera Application
en verder stond er nog op de Toshiba Bulletin Board en Toshiba Tempro maar die heb ik er al af gegooid.
Alvast bedankt
Sabrina
Ik wist niet zeker waar ik deze vraag moest posten maar omdat het om een laptop gaat doe ik het maar hier.
Mijn dochter heeft van haar eigen gespaarde geld (ze is 12) een toshiba laptop gekocht met windows 7 home premium erop.
Nu klaagt ze over een trage computer, maar als ik ook zie wat toshiba allemaal geïnstalleerd heeft en de services die draaien. Probleem is dat ik niet weet wat ik er ongestraft af mag gooien/uitzetten. Kan iemand me vertellen wat de volgende programma's doen?
- Toshiba Assist
- Toshiba Configfree
- Toshiba Diskcreator
- Toshiba Face Recognition
- Toshiba Hardware Setup
- Toshiba HDD/SDD-waarschuwing
- Toshiba Manuals
- Toshiba Media Controller
- Toshiba Media Controller Plug-in
- Toshiba Online Product Information
- Toshiba Recovery Media Creator
- Toshiba Recovery Media Creator Reminder
- Toshiba Reeltime
- Toshiba Service Station
- Toshiba Supervisor Password
- Toshiba Value Added Package
- Toshiba Web Camera Application
en verder stond er nog op de Toshiba Bulletin Board en Toshiba Tempro maar die heb ik er al af gegooid.
Alvast bedankt
Sabrina