voorgestelde emailadressen bij opmaak nieuwe mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuSTeD

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Geachte,

hopenlijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Wij hebben een pc die verbonden is met ons bedrijfsnetwerk. Deze pc wordt vervangen door een meer recentere pc. Op de oudere pc staat outlook 2003 ( exchange ).

Wanneer je reeds geruime tijd je outlook gebruikt, geeft outlook bij het intikken van een beginletter steeds de emailadressen weer naar wie je allemaal al gestuurd hebt. bv. bij nieuwe mail tik je bij Aan op de letter s, alle emailadressen die beginnen met een s ( waar je weliswaar al naar gestuurd hebt ) worden weergegeven.

Maar wanneer je de nieuwe pc configureert en de mail opent ( exchange ) dan geeft hij deze niet weer. Outlook houdt dit blijkbaar bij op de pc zelf.

Hoe kan ik dit op de nieuwe pc ook verkrijgen, zodat je deze niet allemaal kwijt bent ? Het is namelijk wel handig dat de emailadressen voorgesteld worden.

Hopende op een reactie van uwentwege.

Mvg

Staat in het <profielnaam>.NK2 bestand van Outlook, dus meestal in Outlook.nk2

Kijk o.a. hier

Verdere info (+ een tool om dat .NK2 bestand te exporteren etc.): hier en op de website van Microsoft zal ook wat staan, bijv. hier en hier

Succes,

Tijs.

als ik dit bestandje overzet, ben ik dan toch geen mails kwijt ofzo ?

Het kopiëren van een .NK2 bestand heeft geen invloed op je e-mails (en ook niet op de ingevoerde contactpersonen, want die staan óók in het .PST bestand).

Neem gerust een volgende keer eens de tijd om alle gelinkte webpagina's door te lezen, dan hoef je dergelijke vervolgvragen niet te stellen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan