vooringang mic doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

schumif1

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Hoi,

Ik heb een probleem(anders was ik hier ook niet natuurlijk:p). Ik heb een creative fatal1ty headset, waarbij mijn microfoontje het nu niet meer doet als ik hem in de vooringang van mijn pc doe. Hij doet het wel als ik hem er in de achterkant in doe. Ik vermoed dus dat eer iets niet geod is met de poort in de vooringang, is er een manier om dat te checken? Ik heb al bij apparaatbeheer gekeken en daar staat niks geks, ook via de nieuwste realtek driver is het niet verholpen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, groetjes

Heeft hij het voorheen wel gedaan?
Anders kan het goed zijn dat de bedrading niet is aangesloten.
Aangezien niet elke geluidskaart hiervoor de beschikking heeft.

Ja, weet niet precies sinds wanneer hij het niet meer doet, maar hij heeft het zeker gedaan. Toevallig wilde ik hem gister gebruiken en toen werkte ie niet meer.

Ik wil niet ***ig doen, maar heb je al in de al bios gekeken?
Link

Start, configuratie scherm, geluiden enz...
Dan het tapblad audio, opnemen van geluid
Staat hij daar nog geselecteerd?

En bij Volume..
staat de volume nog goed en ook nog geselecteerd?

Heb je windows XP, Vista of iets anders?

Sorry voor de wat gebrekige informatie, ik gebruik momenteel wondows xp.

Ik zal maar weer een keer naar de bios kijken, al heb ik hem nu niet opnieuw geupdate. Hij deed het na mijn laaste bios-update wel gewoon.

Via start, config scherm, geluiden en dan bij spraak dan meet ie dus alleen maar waardes als me tulpje in de achterkant van me pc zit, als hij in de voorkant zit gebeurt er niets. En bij de andere settings staat het ook goed.

Zo, hij doet het weer, bedankt voor al jullie tips!. Kwam bij het testen ineens een vinkje tegen mic voor, die was niet aan, die heb ik aangevinkt en nu doet hij het weer. Wel raar dat die an ineens uit is gegaan, zal wel door de update van de audiodrivers gekomen zijn ofzo.

nogmaals bedankt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan