Voorkeuren kunnen niet worden gelezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

francozero

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2005
Berichten
198
hoi peeps,

ik zit al een tijdje met een zeer vervelend probleempje...
telkens ik google chrome opstart, krijg ik de foutmelding: "Voorkeuren kunnen niet worden gelezen. Sommige functies zullen niet werken..."
en inderdaad, m'n voorkeuren worden niet gelezen want bij elke opstart zijn m'n voorkeuren ook gewist.
daardoor zijn al m'n instellingen, zoals startpagina, download map, zoekmachine, enz. steeds naar default gezet... zeer vervelend.
ik merk ook dat de button voor de instellingen (3 horizontale streepjes) oranje zijn geworden.
heeft er iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt,
 
Hallo, probeer het hier eens, een nieuw profiel. Pak de goede die link van Windows, afin lees maar eerst door. Klikje

Succes ermee.
 
hey bedankt voor de reactie...
het is me idd gelukt om van die vervelende popup en foute instellingen af te komen, daarvoor hartelijk bedankt.

het lukte me echter niet zomaar door de tut te volgen, er ontbraken enkele (belangrijke) handelingen:
- verkenner openen als administrator (START\BUREAU-ACCESSOIRES\rechts-klik op VERKENNER)
- chrome.exe ook afsluiten in de processen (CTRL+ALT+DELETE\Processen)

misschien heel voor de hand liggend voor sommigen, maar dit is dan aanvullende info voor de niet-zo-geroutineerde gebruikers.
 
btw, ik zit nog met een ander (minder belangrijk) ongemakje:
ik heb als startpagina google.be (ja, ik ben belg) staan, dus als ik chrome open kom ik gelijk op google.be.
maar als ik een nieuw tabblad open kom ik nog steeds op google.es (ik woon in spanje), waarna ik op "startpagina" (huisje) moet klikken om op google.be te komen.
is daar iets aan te verhelpen? of blijft dat zo omdat ik in spanje woon?

alvast bedankt,
 
Hallo. Oke zover zo goed dus.

Ik heb graag met Belgen te doen, dus ik help je natuurlijk verder. Ik kom veel in Belgie op vakantie en voor de gezelligheid.

Google werkt volgens mij op IP nummer. En je zit in Spanje, maar ik las ooit ergens dat het wel kan omzeilen via Internet Explorer.

Probeer het hier eens. Lees voor Nederland..... BELGIE. :D

Klikje

En ik heb hier nog wat leesvoer Klikje Succes

Oh ik heb hier nog wat algemeen klikjes. Altijd handig als je nog veel meer wilt. Klik
 
Laatst bewerkt:
Hey,
Bedankt voor de reacties, momenteel lijkt het weer opgelost te zijn... :)
De andere links heb ik nog niet kunnen proberen (ff geen tijd).
In elk geval nog 's bedankt voor de nuttige reacties in het algemeen op helpmij.nl, hier ben ik al verschillende keren geholpen... Top!!!
Franco
 
He mooi. En die andere lees je dan maar eens als je op vakantie bent in Belgie. Groeten Manamana en wellicht tot ziens op dit forum. :) leuk bedachte naam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan