Voorkeuren voor Windows Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetmail

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Hallo, ik heb al veel berichten hier gelezen ( niet allemaal), kan echter mijn antwoord niet vinden.
Ik heb gisteren een schone installatie van Windows XP Sp2 geïnstalleerd en daar zit WMP 11 bij in.
Het is voor mijn zoon en die heeft voorkeur voor de werking van WMP 10.
Ik krijg het niet voor elkaar om versie 10 te veranderen voor versie 11. Helaas.

Hij wil eigenlijk, dat het hetzelfde werkt.
Dus bij openen windows media player 11 meteen naar het afspelen gaan, nu start het altijd met de muziekbibliotheek op.
En ook wil hij dat de laatst gespeelde nummers blijven onthouden door wmp.
Nu is het vakje rechts weer elke keer leeg, wanneer je het programma opnieuw start.

Pffffffffffffff :rolleyes: wat een verhaal he.

Ik hoop dat er iemand is die hier een oplossing voor heeft.

Gr van een wanhopige moeder:confused:

Hallo,

Deinstalleer Windows Media Player 11 eerst in configuratie scherm --> software,

Als het goed is zie je 2x een WMP11 staan, waarvan er 1 "Runtime" bij staat, gewoon bijde verwijderen. Kijk dan of je via de homepage van Microsoft de download van 10 kan vinden. let wel op, dat het soms wel is zo is dat je klikt op WMP10 maar een download krijgt met WMP11.

Als dat niet lukt, meld het dan even. dan zoek ik een goede download voor je op.

Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk was.
De WMP is meegeïnstalleerd tijdens de setup van XP, dus ik heb het niet apart gedaan.
Staat ook niet bij Software.
Update's zijn ook leeg.

Heb al geprobeerd om simpelweg de map leeg te halen, maar na volgende herstart pc was er weer een wmp 11. :confused:

Ik heb wel een WMP 10, maar daar trapt XP niet in, er wordt aangegeven dat deze versie niet wordt ondersteund en kan dan alleen nog maar annuleren.

Ik blijf zoeken.:rolleyes:

Oke.. klein momentje (ik heb trouwens niet een direct geinstalleerde 11.. maargoed.)

Deze dan:

Start --> Configuratie scherm --> Software --> Windows onderdelen toevoegen of verwijderen --> WMP11 uit vinken, dan op "Volgende" klikken.

Nota: Het kan zijn dat je windows vraagt voor de windows installatie cd.

Lukt het nog niet? meld het dan even.

Laatst bewerkt:
Hmm.. dat is heel vreemd. Ik zal even zoeken of er een remove tooltje is.

Heel aardig dat je het hebt opgezocht

Aan de veilige modus heb ik nog niet gedacht

en er staan nog zo'n 420 resultaten.

Ik ga het nog in het Nederlands opzoeken; begrijp ik het iets beter.

Wordt waarschijnlijk pas in het weekend
Tijd is een mooi iets.. ze maken er alleen te weinig van

Als je een momentje hebt, dan zal ik zo veel mogelijk proberen te vertalen.

Yes ik heb veel momentjes

Alleen het register-verhaal is lastig in het Engels.

Als we het tenminste over hetzelfde thread hebben
"How to uninstall Windows Media Player 11 in Windows XP"

Method 1: Uninstall Windows Media Player in safe mode
1. Start the computer in safe mode. To do this, follow these steps:
a. Restart the computer.
b. Press F8 while the computer is restarting.
c. Click Safe Mode, and the press ENTER.
2. Click Start, click Run, type appwiz.cpl, and then click OK.
3. Click Windows Media Player 11, and then click Remove.
4. Follow the prompts to uninstall Windows Media Player 11, and then restart the computer when you are prompted.
5. If Windows Media Player 11 is not removed, try Method 2.

Metode 1: Deinstalleer windows media player in veilige modus.
1. Start de computer in veilige modus, Om dit te doen volg de volgende stappen:
a. Herstart de computer.
b. Druk op F8 als de pc opstart, tot je een scherm krijgt waar je de keuze kan maken.
c. Druk op Save mode, dat doe je door met de toetsen erheen te gaan.
2. Klik op start, klik nu Uitvoeren, type dan appwiz.cpl , klik dan op Oke.
3. Klik op Windows Media Player en klik Verwijderen
4. Volg de stappen om Windows Media Player te verwijderen, Als je klaar bent, herstart de computer dan.
5. Als windows media player niet weg is, volg metode 2.

Method 2: Run a program to remove Windows Media Player
1. Click Start, click Run, type %windir%\$ntUninstallwmp11$\spuninst\spuninst.exe, and then click OK.
2. Click Next, and then click Finish.

Metode 2, Start een programma om windows media player te verwijderen.

1. Klik start, dan Uitvoeren type dan: %windir%\$ntUninstallwmp11$\spuninst\spuninst.exe klik dan op Oke,
2. Klik op volgende en dan finish. Lukt dit niet, volg metode 3

Kijk of dit werkt. zo niet, meld het dan even.

Yes ik heb veel momentjes

Alleen het register-verhaal is lastig in het Engels.

Als we het tenminste over hetzelfde thread hebben
"How to uninstall Windows Media Player 11 in Windows XP"

Yep, we hebben het over de zelfde thread.

Thanks

Ga nu toch eerst even de veilige modus proberen. (wilde eigenlijk naar tv-kastje gaan kijken, maar je moet wat voor je kinderen over hebben)

Register stukje (met behulp van Babelfish)

Methode 3: Verwijder Belangrijke registratieingangen Deze sectie, methode, of de taak bevat stappen die u vertellen hoe te om de registratie te wijzigen. Nochtans, zouden de ernstige problemen kunnen voorkomen als u de registratie verkeerd wijzigt. Daarom zorg ervoor dat u deze stappen zorgvuldig volgt. Voor toegevoegde bescherming, steun de registratie alvorens u het wijzigt. Dan, kunt u de registratie herstellen als een probleem voorkomt. Voor meer informatie over om de registratie te steunen en te herstellen, het volgende artikelaantal klikken om het artikel in de Microsoft Kennisbank te bekijken: 322756 (http://support.microsoft.com/kb/322756/) Om de registratie in Vensters te steunen en te herstellen
1. Klik op Start, Klik dan op Uitvoeren en type: regedit klik dan op O.K. te klikken.

2. ga naar de goede plek met deze link(zie de linker zeikant van je scherm): HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\wmp11 3. Klik Verwijder
4. Klik Oke.
5. Klik op het kruisje om Regedit de sluiten.

Thanks

Ga nu toch eerst even de veilige modus proberen. (wilde eigenlijk naar tv-kastje gaan kijken, maar je moet wat voor je kinderen over hebben)

Geen probleem, Succes verder en meld het als het niet lukt heah.

Trouwens, wel oppassen als je stap 3 doet. niets verwijderen wat niet word aangegeven.

Ik geef het voorlopig even op om de wmp 11 er af te krijgen
Alle 3 de manieren werken niet..

Ben al wat langer hiermee bezig.

Mijn zoon went er maar aan en anders formatteert hij maar weer en zetten we er een oudere XP versie op zonder ingebakken WMP

ik zoek nog wel verder of ik toch niet de voorkeuren van wmp 11 zo kan instellen, zoals beschreven in mijn 1e bericht

Wordt vervolgd

Aah oke. probeer anders is gewoon SP2, ik had namelijk automatisch ook wmp11 in 3 :P

Ik zal 11 ook even installeeren, en dan even zoeken voor je

Laatst bewerkt:
Hallo,

Een beetje laat, excuses daarvoor.

Het is mij verder niet gelukt om de boel zo te krijgen als ik zou willen en laat het hier maar bij.

De vraag mag worden gesloten (alleen weet ik niet hoe)

Nogmaals bedankt voor de reacties :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan