Voorkeursnetwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snarf1951

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2012
Wie kan mij helpen?

Ik heb een modem in de huiskamer staan en mijn computer staat boven - ik moet draadloos internetten - van de week stopt steeds mijn verbinding met het modem - provider gebeld: modem is juist - wachtwoord van het modem gewijzigd - de fout zit volgens mij in de software "mijn voorkeursnetwerk".
Onze zoon komt m.b.v. zijn mobiele telefoon in de server.

Sinds deze week heb ik de netwerkserver opnieuw moet aanpassen (netwerksleutel) - echter de software m.b.t. aanmaken netwerkserver blijft terugkomen met een onlogisch 8-cijferige code - mij onbekend - zie bijlage Bekijk bijlage Netwerksleutel Frans 1951.doc.

Ik heb diverse andere mogelijkheden geprobeerd.

Laatst bewerkt:
xp gebruiker of window7 ?

controleer eerst het volgende drivers wlan upto date ? computer beheer - > apparatbeheer
indien dit ook , kijk even in je services of de wlan service operationeel is indien dit ook ok is probeer dit dan even

netwerkcentrum->draadlozenetwerken beheren-(bestaande verwijderen)
Toevoegen->Handmatig een netwerkprofiel aanmaken-> vooer je netwerknaam in beveiligins type en sleutel en klik op deze verbinding auto starten en klik volgende

normaal zijn de instellingen toegepast, herstart de pc indien nodig

Gezien de screenshot is het XP.
En een WEP sleutel is alleen Hexadecimaal (1 t/m 0 en A t/m F) en kan dus geen standaard woord zijn.

Sinds dat ik de netwerkserver opnieuw moet aanpassen (netwerksleutel) - echter de software terugkomen met een onlogisch 8-cijferige code - mij onbekend -
Deze zin loopt niet lekker, wat bedoel je hiermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan