• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.

meyerhj

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2002
Weet iemand of er een sjabloon of templete is om voorraad bij te houden in excel

Allereerst bedankt voor je reactie
Nee dit is een inventarisatie lijst van de dingen die je heb maar ik zoek vanexcel een sjabloon waar de voorraad inboekt en waar je ook mee kan uit boeken zo dat je weet wat de voorraad is.

groetjes Henk

je kan met een voorbeeldje al laten zien wat je al gedaan hebt en waar je naar toe wilt.

steven

Ik heb nog geen voorbeeld maar ik dacht dat er mischien wel een sjabloon was.

En wat is een sjabloon, zo'n voorbeeldje is meestal toch niet wat je allemaal wilt hebben, maar bedoeld om een idee te krijgen of een stapje in de richting.

Voorraadbeheer is een ruim begrip, dus maak eerst zelf eens wat, zodat we kunnen zien wat en hoe je het wilt hebben.

Ik bedoel templete ik weet niet of ik het goed schrijf maar een kant en klaar werkblad.

groeten Henk

Henk

Het blijft nog altijd gelden:

- ofwel maak je zelf een voorbeeldje, en assisteren we je met hulp en tips

- ofwel zoek je het www af (heb je misschien al gedaan). Als ik mij goed herinner heb ik hier op HM geen kant en klare voorraadsheets gezien. En helemaal onwaarschijnlijk wordt het als die dan nog voor jou situatie aangepast moeten zijn.

Wigi

Oke ik ga het proberen wat te maken zodra ik wat heb kom ik weer terug bij jullie.

bedankt Henk

Oke ik ga het proberen wat te maken zodra ik wat heb kom ik weer terug bij jullie.

bedankt Henk
Ik ben nog steeds bezich maar het lukt mij nog niet zo wat ik eigelijk wil is een templete waar ik een artikel nummer invul en een beschrijving van het artiekel en een voorraad en dat moet steeds weer een nieuw formulier worden en het moet worden bij of af geboekt in een andere werkblad.

ik hoor nog wel van jullie

Ik ga proberen wat ik heb gemaakt om dat hier neer te zetten.

Ik weet niet of het gelukt is ik hoor het wel

Ik ga het eens op mijn gemak bekijken en wat ik er verder mee kan maar alvast bedankt.

Groeten Henk

Heel erg bedankt ik kan heel veel met het voorbeeld van Ad Becude.
Ik be er op voort gaan borduren en heb wat gevonden.

Allemaal bedankt voor de reactie

groeten Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan