Hallo,
Ik ben bezig een kleine voorraad administratie aan te leggen maar krijg het niet voor elkaar. Programma's die ik heb gedownload of sjablonen van microsoft voldoen niet aan de eisen.
We verkopen een artikel wat in 3 kleuren leverbaar is. Ik wil in de administratie kunnen aangeven
- dat ik op een bepaalde datum een x aantal blauw, geel en zwart heb ingekocht.
- een x aantal geel, blauw en zwart zijn voor de webwinkel bestemd.
- een x aantal is voorraad bij persoon x thuis
- een x aantal is voorraad bij persoon y thuis
- een x aantal is verkocht via telefonisch contact
- wat de totale huidige actuele voorraad en de voorraad per kleur en per locatie is.
verder wil ik geen andere overbodige zaken toevoegen.
Ik krijg het niet voor elkaar om aan te geven dat ik de ene keer blauw en de andere keer geel in-/verkoop, zodat dit bij de juiste voorraad opgeteld wordt.
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
Ik ben bezig een kleine voorraad administratie aan te leggen maar krijg het niet voor elkaar. Programma's die ik heb gedownload of sjablonen van microsoft voldoen niet aan de eisen.
We verkopen een artikel wat in 3 kleuren leverbaar is. Ik wil in de administratie kunnen aangeven
- dat ik op een bepaalde datum een x aantal blauw, geel en zwart heb ingekocht.
- een x aantal geel, blauw en zwart zijn voor de webwinkel bestemd.
- een x aantal is voorraad bij persoon x thuis
- een x aantal is voorraad bij persoon y thuis
- een x aantal is verkocht via telefonisch contact
- wat de totale huidige actuele voorraad en de voorraad per kleur en per locatie is.
verder wil ik geen andere overbodige zaken toevoegen.
Ik krijg het niet voor elkaar om aan te geven dat ik de ene keer blauw en de andere keer geel in-/verkoop, zodat dit bij de juiste voorraad opgeteld wordt.
Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!