• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorraadbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackshadow1960

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2017
Heeft iemand ook een idee hoe je zonder de scrolpijltjes te gebruiken door het venster kunt scrollen. Bedoel hier mee dat je kunt scrollen in het tekstveld en dan het desbetreffende artikel moet aanklikken om te selecteren voor af/bij boeken.

Bijlagen

Is het gebruik van de pijltjes toetsen niet voldoende?

Laatst bewerkt:
Nou nee eigenlijk niet, daar er nog zo'n 200 artikelen bij komen denk ik dat je sneller zou kunnen scrollen in het tekstveld. Of heb jij een ander idee? Ben niet zo goed met exel wat dat betreft.

Beste, voor alle duidelijkheid, ik spreek over de pijltjes toetsen op het toetsenbord niet over de scroll pijltjes in uw keuzeveld.

Als je gebruik maakt van de juiste controls dan kan het allemaal wat eenvoudiger.

Bijlagen

Inderdaad bedankt, heb niet zo'n grote kennis van exel vandaar. Zou je nog één ding voor me kunnen veranderen? op het blad artikelvoorraad kolom voldoende/bestellen zo te veranderen dat als er bestellen komt te staan dit in de kleur rood komt zodat het sneller opvalt.

b.v.d. René

Laatst bewerkt:
Maak gebruik van filteren of sorteren. Of wil je steeds door de lijst scrollen totdat je een afwijkend kleurtje tegenkomt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan