Dag iedereen
Ik heb verschillende Excel-templates gevonden en alles toegevoegd in 1 document.
Graag wil ik mijn voorraad bijhouden via het werkblad ‘voorraadlijst’. De leveringsbonnen worden afgedrukt en afgegeven aan de klanten.
Ik wil graag 2 knoppen op het werkblad ‘leveringsbon’:
- Een knop waarmee er afgeboekt en tegelijk ook geprint kan worden.
- Een tweede knop waarmee afgeprint en het werkblad bewaard kan worden op de computer als pdf.
Ik wil leveringsbonnen kunnen afdrukken en ook kunnen opslaan als pdf. In beide gevallen moet er van mijn voorraadlijst afgeboekt worden.
Ik heb een basiskennis over Macro’s en over VBA weet ik zelf heel weinig. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Het voorbeeldbestand heb ik toegevoegd als bijlage.
Alvast erg bedankt!
Groeten
Ercan
Ik heb verschillende Excel-templates gevonden en alles toegevoegd in 1 document.
Graag wil ik mijn voorraad bijhouden via het werkblad ‘voorraadlijst’. De leveringsbonnen worden afgedrukt en afgegeven aan de klanten.
Ik wil graag 2 knoppen op het werkblad ‘leveringsbon’:
- Een knop waarmee er afgeboekt en tegelijk ook geprint kan worden.
- Een tweede knop waarmee afgeprint en het werkblad bewaard kan worden op de computer als pdf.
Ik wil leveringsbonnen kunnen afdrukken en ook kunnen opslaan als pdf. In beide gevallen moet er van mijn voorraadlijst afgeboekt worden.
Ik heb een basiskennis over Macro’s en over VBA weet ik zelf heel weinig. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Het voorbeeldbestand heb ik toegevoegd als bijlage.
Alvast erg bedankt!
Groeten
Ercan