voorraadlijst koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jepser

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2002
Ik heb een vraagje, ik heb een voorraad lijst in acces.
Nu wil ik iets maken waarbij ik bepaalde producten aan kan vinken en dat dan alleen die gegevens worden geexporteerd naar word.

weet iemand wat ik het beste kan doen in dit geval?

edit: ik denk namelijk dat ik het beste een formulier kan maken waarbij een vinkje geplaatst kan worden en dat er dan iets met die vinkjes gedaan wordt.... maar hoe??

Laatst bewerkt:
Een formuliertje om vinkjes te zetten is een goed idee, die vinkjes moeten dan ook in je tabel komen.
Vervolgens kun je met een query alleen die records selecteren die een vinkje hebben.
De query gebruik je dan om de gegevens in Word te gebruiken.

Een formuliertje om vinkjes te zetten is een goed idee, die vinkjes moeten dan ook in je tabel komen.
Vervolgens kun je met een query alleen die records selecteren die een vinkje hebben.
De query gebruik je dan om de gegevens in Word te gebruiken.

dus als ik het goed begrijp moet ik in de tabel een kolom toevoegen die ik bijv vink noem en als ik dan in m'n formulier een vinkje zet dat ie dan in die kolom in de tabel een waarde toevoegd?

edit: wat ik ook nog wil is dat ik het dan koppel aan een klant uit m'n klantenbestand... Dus dan wordt het nog een stukje lastiger... iemand die me op weg kan helpen?

Laatst bewerkt:
Kun je je mdb even zippen en posten?
Dan kan ik daarin een voorbeeldje voor je maken.

bij deze... had ff geen winzip, rar is ook goed neem ik aan?
heb maar ff een verkleinde test versie gemaakt aangezien anders al m'n klantgegevens etc op straat liggen... dus vandaar

Bijlagen

Ik heb het een en ander gewijzigd in je mdb.
Is dit wat je bedoeld?

Bijlagen

helemaal goed, ik ga ermee aan de slag.... zal kijken wat het wordt.. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan