• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorraadmutaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomHav

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2014
Goedemiddag forumleden,

Ik ben bezig met een Excelsheet om een gedeelte van onze voorraad te beheren. Maar mijn Excel kennis reikt niet heel ver
In de bijlage heb ik voor het gemak een voorbeeld geplaatst in de hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om de voorraad op het eerste tabblad automatisch aan te passen.
Als ik een mutatie van een bepaald product toevoeg op het tweede tabblad, de voorraad op het eerste tabblad automatisch aanpast.
Ik kan wel =SOM( gebruiken maar dan moet ik als nog steeds de goede cellen selecteren.

De kosten in de sheet daar hoeft niks mee gedaan te worden, die gebruik ik ergens anders voor. Alleen de pallets en het aantal verpakkingen.
Ik hoop genoeg informatie gegeven te hebben. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Gr, Tom

Bekijk bijlage Voorbeeld voorraad..xlsx

En wat mag er zoal met elkaar vergelen worden? Vermicelli Big Elephant lijkt het enige dat in beide tabjes te vinden is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan