voorrang van grafische kaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

koekie35

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
Beste,

Ik heb in mijn netbook een intel graphical accelerator 3150 en een nvidea ion. (asus 1215n)
Nu als ik wil gaan kijken wat de prestaties zijn van mijn ion zijn lijkt het dat hij nooit in werking is. Ook als ik bv een programma open waar mijn specs in komen te staan geeft hij altijd aan dat ik de accelerator gebruik.
Ik heb al de drivers geïnstalleerd en bij beeldschermadapters in apparaatbeheer zegt hij ook dat alles correct geïnstalleerd is.
Nu is de vraag kan je op een of andere manier voorrang geven aan de ion of is hij gewoon ook in werk maar kan ik dat niet waarnemen?

Alvast bedankt,
Koekie

Vind het zo-ie-zo vreemd dat er 2 VGA kaarten in een netbook zitten, ik denk eigenlijk dat de ION je VGA kaart is en dat de Intel een ding is om hem te boosten ofzo.

Groeten Marcel

Nu is de vraag kan je op een of andere manier voorrang geven aan de ion of is hij gewoon ook in werk maar kan ik dat niet waarnemen?

De voorrang wordt automatisch bepaald door het Nvidia's Optimus programma,maar volgens mij kan je dat aanpassen in Nvidia Control Panel in je configuratiescherm.
Kan je ook niet rechtsklikken op een .exe en dan kiezen in welke graphics mode je applicatie moet lopen?

Ok, dank u wel voor de reacties, dan zal alles dus toch wel normaal draaien hoe het moet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan