Voorstel nieuwe vergadertijd accepterden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbrmuisje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Op het moment dat ik een vergadering verstuurd heb en daarin toe sta dat de tijd veranderd mag worden, wordt het probleem om het te accepteren.
Ik krijg dan een voorstel terug voor een nieuwe vergadertijd, maar ik kan nergens vinden waar ik heb kan accepteren (of weigeren). Ik heb in de help van Outlook gekeken en daarin staat dat je bij reageren>bericht>accepteren... maar die functie heb ik niet..

Kan iemand mij helpen????

Ik maak gebruik van Outlook 2007..

Hoi,

Zodra je het verzoek, nieuw tijdstip voorstellen ontvangt kan je deze accepteren met de button Voorstel accepteren.

Wat je eventueel kan doen als organisator van de vergadering is het item opzoeken in je agenda, deze openen, nieuw tijdstip invoeren en verzenden naar alle genodigden.

Succes.

Hoi,

Zodra je het verzoek, nieuw tijdstip voorstellen ontvangt kan je deze accepteren met de button Voorstel accepteren.

Wat je eventueel kan doen als organisator van de vergadering is het item opzoeken in je agenda, deze openen, nieuw tijdstip invoeren en verzenden naar alle genodigden.

Succes.

Ik heb dus niet die button.. :(
en ik snap dat het ook op die manier kan, maar ik ben juist opzoek naar hoe het makkelijker kan.. en dus waar die optie is gebleven :rolleyes:
maar bedankt voor je informatie

Daar kan ik je helaas niet verder meehelpen dan. Ik krijg die optie automatisch bij een gewijzigd tijdsvoorstel. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan