Voortdurend wordt de internetconnectie verbroken..

• Onderwerp starter Onderwerp starter gaab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gaab

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Elke vijf minuten ongeveer wordt mijn connectie met het internet verbroken...heeft iemand daar een verklaring en eventueel een oplossing voor??

Mvg,
Gaab

Heb je misschien energiespaarprogramma's meelopen?

Of een instelling dat na een bepaalde periode van geen activiteit de verbinding moet worden verbroken?

Loop eens na wat Sigma post, staat je verbinding wel als standaard aangevinkt in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen? Blaster denk ik niet omdat dit vrijwel direct je pc afsluit.

Hou dit ook in je achterhoofd: Zou spyware kunnen zijn. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
Je kan eventueel eerst een online-scan doen qua virussen: http://www.tiscali.nl/serv/viru/viru_center.asp

Kun je iets specifieker zijn? Erg belangrijk is te weten welke windowsversie je hebt en wat voor modem je hebt. Heb je wel een ip-adres? Als je bijvoorbeeld 'adsl over usb hebt' met windows 98, dan kan het zijn dat je een instabiele verbinding hebt. Daar is echter wel wat aan te doen.

Wanneer je geen verbinding hebt, is het erg belengrijt te weten of je adsl-lampje op je modem bijvoorbeeld wel brandt.

Ik begrijp dat je ADSL hebt.. heb je misschien ADSL via Planet? En een router?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan