voortgangscheck

Status
Niet open voor verdere reacties.
De lay-out op zich vind ik wel aardig, al weet ik nog niet waar het over gaat.
Het laden duurt vrij lang en de muziek is niet echt mijn smaak, misschien dat je een bepaalde doelgroep voor ogen hebt?

Persoonlijk zou ik geen muziek op de site zetten, niet iedereen is gediend van opgedrongen muziek.

Wel een goede zet van je om de muziek uit te kunnen zetten.

Ja het is erg moeilijk om goeie muziek te vinden voor onder een site :s...
en het wordt een beetje een site over mij als websitemaker... met portfolio en ook dat ze mij eventueel een opdracht kunnen geven maar dat is niet helemaal het doel...

en oja... nu we et er toch over hebben (:P) weet iemand dan toevallig mooie achtergrondmuziekjes voor een website??? ik vind bijvoorbeeld de achtergrondmuziekjes op http://www.stenkat.com erg mooi... (vooral nr 2 :P) maar ik zou niet weten waar je dat soort muziek kunt vinden!

Die kan ik wel voor je maken.
Je bedoelt die drie deuntjes die je rechtsonder kunt aanklikken?

Fonz :thumb:

Laatst bewerkt:
Ja die drie onderaan bedoel ik... ik zou het echt helemaal geweldig vinden als je die voor mij zou willen maken! :thumb:

als het erg veel werk is ofzo; 1 deuntje is ook al wel goed... maar 3 zou ik helemaal geweldig vinden! :D

Het is wel werk.
Ik moet het verzinnen(componeren en arrangeren), spelen, opnemen en mixen.
Het is een beetje zoals het verzinnen van een webpagina, schilderij, gebouw, noem maar op.
Een volledig creatief proces, zoals dat zo mooi heet.
Ik hoop niet dat je er gloeiende haast mee hebt, want er zijn er een aantal voor je en die betalen ervoor. dus die krijgen voorrang.
Ik ga dus NIET dezelfde deuntjes voor je maken, maar iets wat er qua sfeer in de buurt komt.
Ik maak een melodie, helemaal compleet en dan zal je er voor je site een "loop" van moeten maken.

:D dat zou echt helemaal geweldig zijn! en nee ik heb er geen haast mee.. het duurt toch nog wel even voordat ik de site af heb :p

bedankt! :D :thumb:

Check je e-mail!
Heb je een mail gestuurd met info.
De eerste is klaar.
Als hem wilt horen, moet je mailen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan