• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voortschrijdend jaartotaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeeEmBee

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Beste medeforummers,

Ik wil voor onze vertegenwoordigers een overzicht maken van omzet per klant en dan in dat overzicht dalende of stijgende resultaten duidelijk maken per debiteur.
Ik kan uit ons pakket mutaties exporteren naar excel van bijvoorbeel de jaren 2010, 2011 en 2012.
Ik wil een overzicht maken van 3 kolommen met daarin het voortschrijdende jaartotaal van de huidige maand van het juidige jaar, het jaar ervoor en het jaar daar weer voor. Bij de export staat het boekjaar en de periode in losse velden.
Ik loop daarmee vast om een voortschrijden jaartotaal te maken.

Weet iemand of excel daar een aparte formule voor heeft, of in ieder geval een bruikbare formule? Ik werk nog met Excel2003.

Bij voorbaat hartelijk dank voor de hulp.

Groet,
Mart

Volgens mij ga je hier veel knutsel werk aan hebben, en de informatie die je blood zou geven is veel te gevoelig pas daar mee op , er loeren meer ogen mee als je zou denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan