Vooruit bladeren in webpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierm010

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Berichten
83
Hoi,

is er ook een mogelijkheid om vooruit te bladeren in een webpage? Dus bijvoorbeeld bij veilingitems heb je 10 pagina's en moet je iedere keer met je muis op "next"klikken of op de desbetreffende volgende pagina.

Bestaat hier iets voor?
 
Tja in IE is daar volgens mij geen optie voor helaas .... De browser opera (www.opera.com) heeft deze functie wel. Naast mijn back button (in opera dan) heb ik een next button. deze werkt hier in helpmij prima maar ofdie ook helpt op een veilingssite???

Opera is volledig gratis al heb je wel een (kleine) banner in de rechterbovenhoek die naar mijn menning niet storend is. Naast een next button heeft opera nog een hele hoop meer prachtige features die zeker het cheken waard zijn. "'Verlicht" je dus snel en download de 7.11 (nederlandse versie) van www.opera.com

ps : kies de versie zonder java die is een stuk kleiner en een stukkie sneller :)
 
http://www.naviscope.com/
naviscope kan alle links preloaden, gaat dus veel sneller, zoek in de features op hun site maar eens naar prefetching, dan zie je de volledige uitleg.
Heeft ook nog enkele andere plezante dingen in petto.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan