Vooruitgang?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Laatst bewerkt door een moderator:
Die pc kan je best nemen, maar ik denk dat als je er zelf een in onderdelen neemt je veel betere krijgt.
Ik heb er 1 voor je samen gesteld. Hij zit wel € 200,- boven je andere pc. Er komt nog € 80,- bij voor windows 7 en €30,- om het in elkaar te laten zetten.
Ik weet niet of je dit zelf kan.

Als dit toch te duur is dan kan ik het nog wel wat goedkoper maken. De pc die ik nu heb samen gesteld is veel beter dan die hier boven.

Cooler Master Elite 310 € 28,81
Intel Core i5 2300 € 155,50 (Quad core in plaats van een dual core)
Kingston ValueRam 4GB DDR3-1333 CL9 € 34,93 ( even veel)
MSI N460GTX Hawk € 174,00 ( ik weet niet precies het verschil tussen de 460 en de 6670 dat zou ik nog even moeten opzoeken ga er, maar even van uit dat de 460 beter is.)
MSI P67A-C45 € 104,45
OCZ StealthXStream V2 600W € 57,66 ( ruime voeding kan je altijd nog een nieuwe videokaart er in zetten die moet je bij gaming toch het snelst vervangen. Er 1 bij zetten in SLI zetten kan niet of wordt heel krap.)
Samsung SH-S223C Black € 14,51
Samsung Spinpoint F1 1TB € 48,55 ( 1 TB = 1000 GB lijkt mij genoeg voor de meeste gebruikers. In die pc krijg je 1,5 TB. Als je toch zo vele opslag ruimte nodig hebt doe ik er een zo een 1,5 TB of zelfs 2 TB in. Niet vele duurder.)

Totaal € 618,41

Laatst bewerkt:
Het gaat mij specifiek om die PC.. Van de Aldi, Ik heb Windows nodig. Is het veel vooruitgang? Laptop --> PC...Nou zijn mijn vragen, boek ik veel vooruitgang met deze PC? En zou deze PC veel aan kunnen qua Games? Kan iemand mij meer uitleg geven over wat deze PC aan kan?

Ja, die PC kan aardig gamen. De processor is niet super nieuw, maar het is een redelijk sterke Dual Core waar de meeste games wel gespeeld mee kunnen worden. De videokaart is ook sterk zat voor alle games.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan