• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Voorwaarde aanpassen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Beste helpers,
In bijgevoegd bestand worden op basis van de tijden cellen gekleurd in groen. Maar hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat bijvoorbeeld tussen 8:00 en 22:00 pas bij 2 tijden op een kwartier het vakje groen kleurt?
Het is een overzicht van benodigde BHV-ers. Voor 8:00 heb ik er maar 1 nodig, maar tussen 8:00 en 22:00 2. Vandaar.
Groet Bas

Bijlagen

Misschien kan je beginnen met alle samengevoegde cellen te verwijderen.

Ik begrijp niet dat er blijkbaar gewerkt wordt als het bedrijf dicht is .
zie de maandag?

Bijlagen

Emields,
Bedankt voor je hulp. Dit is precies wat ik bedoel.
Wij zijn een winkel, en dus eerder aan het werk dan dat we open zijn, en gaan ook later door om af te ronden dan dat we dicht zijn. Vandaar.
Om nu verder te kunnen met jou bestand zou ik een klein beetje uitleg nodig hebben.
Ik zie dat voor de maandag de formule anders is geworden dan het origneel (kan ook niet anders, snap ik), maar op dinsdag en woensdag staan nog weer andere formules. Dus waar kan ik nu het beste mee door werken?
Groet Bas

ik wil enkel weten wat voorrang heeft het aantal aanwezigen of de uren dicht?

ik heb het een beetje aangepast. het bestand met de xlsm extensie opslaan als xlsm om de macro te laten werken en dan het nieuwe bestand openen. aan u de keuze

Bijlagen

Fantastisch Emields. Bedankt. Hie kunnen we wat mee .
Groet Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan