Ik heb een eenvoudige verwijderquery waarbij ik op 2 velden filter. De ene voorwaarde is erg simpel, en bevat 1 waarde. De andere voorwaarde is echter wat moeilijker, ze bevat een aantal getallen uit 8 cijfers, momenteel in totaal een 12tal. Echter komt er af en toe een nieuw getal bij, en daarom zou ik willen dat de gebruikers eenvoudige deze lijst van getallen kunnen aanvullen, zonder daarbij in de query zelf te moeten gaan knoeien.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om deze getallen in een eenvoudige tabel te steken, met slechts die getallen als enige veld, en dan op 1 of andere manier naar deze tabel te verwijzen in de query, zodat hij ook op de getallen in die tabel gaat filteren. Is iets dergelijks mogelijk, of moet je de getallen verplicht in de query zelf invullen?
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om deze getallen in een eenvoudige tabel te steken, met slechts die getallen als enige veld, en dan op 1 of andere manier naar deze tabel te verwijzen in de query, zodat hij ook op de getallen in die tabel gaat filteren. Is iets dergelijks mogelijk, of moet je de getallen verplicht in de query zelf invullen?