• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijk formules kopieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter SiCe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SiCe

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Ik wil graag op een werkblad automatisch formules uit de actieve rij kopieren naar de volgende rij als er een waarde in kolom H van de actieve rij ingevuld wordt. Is dit mogelijk met VBA?

SiCe, Ja hoor dat kan. Je zou het de helpers wel een stuk makkelijker maken door een voorbeeldsheet te plaatsen met daarin aangegeven wat je invult en welke formules er dan moeten worden gecopieerd. Dat werkt een stuk gerichter.

Groet, Leo

Op het werkblad weekoverzicht wil ik nadat ik in bijv. cel 17H een waarde in heb gevuld dat dan de formules uit rij 17 naar 18 worden gekopieerd. Heb je hier, samen met de bijlage voldoende aan?

Groeten

Bijlagen

Antwoord staat bij Officeforum

En bij Helpmij ook twee keer dus deze gaat dicht. Je mag in de andere verder. Als je inmiddels geholpen bent mag je dat ook even melden. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan