• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijk opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Opmaak --> Voorwaardelijke opmaak --> Formule.
Hoe kan ik met de cursor door een lange formule lopen, zonder dat er bij het drukken op een cursortoets direct een celnaam wordt ingevuld?

Hoi PKingswood,

Dat lukt niet. Bij mijn weten moet je dat met de muis doen.

Groeten,

Richard

Hoi,

Probeer het eens op een andere manier:
ga naar Extra>>Formules controleren>>Formule evalueren

Heb er om eerlijk te zijn zelf geen ervaring mee maar volgens is het wel te doen.

Met de muis door de formule schuiven, gaat veel te snel. Maar ik heb mijn probleem op een andere manier opgelost.
Ik heb de lange formule's (die ik in de voorwaardelijk opmaak had staan) verplaatst naar de betreffende cellen waardoor ik als voorwaardelijke opmaak nog maar een hele korte formule nodig had.
P.s. In een cel kun je een veel langere formule kwijt dan in de voorwaardelijke opmaak. Ik kon nu twee lange formule's uit de voorwaardelijke opmaak samenvoegen tot één hele lange formule die wel in een enkele cel paste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan