• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijk profiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

katja190577

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2015
Goeiedag,

Ik ben bezig om 'n voorwaardelijk profiel in m'n excel bestand te verwerken.. Maar 't wil niet echt lukken.
't moet zodanig zijn dat als E63 EN E67 EN E71 EN E75 allemaal geen 0 meer zijn... Dat E76 groen kleurt. Hoe moet dan 't voorwaardelijk profiel qua formule staan?
Alvast bedankt

Mocht 't niet kunnen of lukken met een voorwaardelijk profiel, maar wel met een andersoortig iets.. Dan hoor ik 't ook graag

Ik weet niet hoe de vraag gelezen wordt maar er staat:
't moet zodanig zijn dat als E63 EN E67 EN E71 EN E75 allemaal geen 0 meer zijn... Dat E76 groen kleurt
Dus als 1 van deze cellen wel 0 of leeg is dan niet groen kleuren. Het product van cellen waarvan er ook maar 1 0 is zal altijd 0 opleveren. Tenzij er ook tekst mag staan dan werkt het natuurlijk niet.

Code:
=COUNTIF(E63:E75;0)=0
zou ook kunnen.

Laatst bewerkt:
Thanks.. Zo heb ik idd de vraag gesteld.. Heel erg bedankt voor je antwoord ... Inmiddels is 't me gelukt

Da's mooi. Doe er bij een volgende vraag zelf een voorbeeldbestand bij met wat je hebt en (handmatig) wat de verwachte uitkomst is. (scheelt speculatie en nabouwen);)

De vraag mag je nog even als opgelost markeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan