• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijk verbergen werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geddie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2011
Beste lezers,

Ik ben bezig met een excelsheet waarin ik een aantal varianten met elkaar wil vergelijken. Voor de overzichtelijkheid wil ik per variant een verschillend werkblad hebben. De uitkomsten moeten dan weer vergeleken worden in het werkblad 'resultaten'.
Nu is het de bedoeling dat deze sheet voor verschillende projecten gebruikt gaat worden, waarbij een vershillend aantal varianten is. Daarom wil ik in het beginblad een vak maken waarbij het aantal te vergelijken varianten in te vullen is. Daarbij moet het aantal werkbladen dan overeenkomen met het ingevulde getal.
Ik heb ik het idee dat dit wel te doen met behulp van VBA door een aantal bestaande werkbladen voorwaardelijk te verbergen, maar aangezien ik niet genoeg verstand van VBA heb, heb ik hierbij wat hulp nodig.

Bijgevoegd een bestand met de werkbladen.
Bekijk bijlage Voorbeeld werkbladen verbergen.xlsm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan