• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke celopmaak met meerdere pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spru0017

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
16
Goedemiddag,

Ik ben al een eindje, maar krijg meerdere pictogrammen bij voorwaardelijke opmaak niet voor elkaar:(

ik zou graag het navolgende voor elkaar willen krijgen in kolom B, als ik het navolgende invul in kolom 1:
1 = Groen vinkje
2 = Rood kruisje
3 = Geel uitroeptekentje
4 = Lege waarde

Daarnaast heb ik handmatig de kleur 'groen' aan de hoofstukken in de kolom 'prestatie eisen' gegeven, maar gezien er een filter achter hangt (kolom A4) wil ik de kleuren ook automatisch bij de hoofdstukken terug laten komen?

Ik hoop dat ik duidelijk ben en iemand mij op weg kan helpen!

Alvast bedankt,

Rob
 

Bijlagen

  • Checklist Bouwbesluit (08-03-2016).xlsx
    916,6 KB · Weergaven: 25
zo slim was ik ook nog wel, maar zoals je misschien hebt gelezen, vraag ik toch iets specifiekere dingen:p
 
Upload een bestandje met in de cellen een groene kleur i.p.v. okergeel als je zo slim bent.
Dan hoef ik niet zo te zoeken. ;)
 
heb het bestand al reeds eerder ingevoegd

het gaat erom dat ik in het zogezegde 'okergele' kolom ga zoeken en hij de pictogrammen zoals eerder vermeld in de eerste kolom weergeeft. daarnaast heb ik de vraag neergelegd, gezien ik er een zoeklijst van gemaakt heb, dat hij de hoofdstukken (nu handmatig in het groen aangegeven) automatisch van kleur voorziet, ook als ik verander van functie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan