mijn formulier dient om bij een slagboom bij te houden wie er binnen gaat en wanneer ze buiten komen. Het bestaat uit 2 delen, "voertuig invoer" en "voertuig registratie" op het moment dat ze voor de slagboom staan. De "voertuig invoer" en wegschrijven heb ik redelijk onder controle. Het lukt me echter niet om de combobox bij de registratie te vullen met enkel de voertuigen die
- of pas ingevoerd zijn en nog niet zijn binnen gekomen
- of die enkel een "in"- of "uit"-tijd hebben (dit om te vermijden dat het een ellelange lijst wordt)
na selectie van een nummerplaat zou afhankelijk van de reeds ingevulde data de knoppen "in" of "uit" gedisabled zijn.
Bij het drukken op één van de "in" of "uit"knoppen zou de systeemdatum en tyd bij de respectievelijke nummerplaat en lokatie moeten worden bijgeschreven. alsook in de backupsheet.
alle hulp is welkom.
- of pas ingevoerd zijn en nog niet zijn binnen gekomen
- of die enkel een "in"- of "uit"-tijd hebben (dit om te vermijden dat het een ellelange lijst wordt)
na selectie van een nummerplaat zou afhankelijk van de reeds ingevulde data de knoppen "in" of "uit" gedisabled zijn.
Bij het drukken op één van de "in" of "uit"knoppen zou de systeemdatum en tyd bij de respectievelijke nummerplaat en lokatie moeten worden bijgeschreven. alsook in de backupsheet.
alle hulp is welkom.