• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak bij dubbele waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murphy88

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2017
Goede avond,

Eerder ben ik goed geholpen dus daarom dat ik weer terug kom. Ik zou graag nog 1 keer jullie advies willen hebben bij het volgende:

Als in kolom M een naam staat die ook voorkomt in kolom A zou ik graag willen dat in kolom G een cel een bepaalde kleur of tekst krijgt zodat ik snel kan zien of een naam al ingevuld is in kolom A of niet.
Ik heb een test bestandje (met uitleg wat ik precies bedoel) in de bijlage gedaan.

Ik hoop dat iemand me weer helpen kan.

Groetjes,

Bijlagen

Ik heb flink lopen puzzelen maar ik kom er niet uit. Heb een nieuw test bestandje in de bijlage gedaan met uitleg wat ik graag wil. Het lukt me niet met de vergelijk/voorwaardelijke opmaak formule die jij eerder gebruikte of ik doe iets niet helemaal goed...dat is best goed mogelijk...zou je of iemand anders misschien naar mijn bijlage kunnen kijken?
Enorm bedankt voor de moeite!

Bijlagen

Dat was hem!! Heb het werkend en ben er blij mee:thumb:Enorm bedankt voor de snelle hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan