• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak doorvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

frimout

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Hallo,

Misschien is deze vraag al gesteld geweest maar ik kan hier toch direkt een antwoord vinden. De vraag is: is het mogelijk om een voorwaardelijke opmaak van een cel door te voeren zoals een gewone opmaak? Dus als ik cel a1 rood laat opvullen als cel c1 waarde 1 heeft moet cel b1 rood opvullen als cel d1 waarde 1 heeft en moet cel a2 rood opvullen als cel c2 waarde 1 heeft.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
formule VO : =C1=1
bereik VO : =$A$1:$B$10

Neem daarvoor de optie Formule is
en gebruik deze formule in A1
=C1=1
Trek vervolgens de cel door tot het gewenste bereik.
(alleen de opmaak kopiëren met plakken speciaal > opmaak kan ook)
mvg Leo

Laatst bewerkt:
office xp?

formule VO : =C1=1
bereik VO : =$A$1:$B$10

hoi popipipo,

Dit is wat ik zocht. Ik heb het uitgetest hier thuis op office 2007, maar werkt dit ook in office XP? Toen ik dit wou opslaan als XP kreeg ik de melding dat er zaken waren die niet ondersteeund werden in oudere versies en het was het enige dat ik veranderd had in mijn bestand. De reden waarom ik het moet opslaan als xp is dat dit bestand gebruikt gat worden op een pc met office xp of 2003.

Alvast bedankt voor de medewerking

Laatst bewerkt:
Bij mij gaf hij ook de opmerking bij het opslaan.
Ik denk dat de oorzaak het aantal rijen en kolommen is.
Ik heb ook XP, heb het bestand geopend en het werkt naar behoren.

okido

Hoi popipipo,

Ik ga morgen alles uittesten op de werkvloer, maar denk ook wel dat het zal werken.
Bedankt voor de geboden hulp. hierbij ook de vraag op opgelost gezet.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan