• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak en ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

bta

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Berichten
188
Dag excellers,
Ik ben bezig om m'n bestelformulier te vervolmaken. Daarbij heb ik op het blad artikelen onderin twee vragen gesteld. Wellicht kunnen jullie deze beantwoorden?
Weer vriendelijk bedankt voor de aandacht. Gr. BTA
Bekijk bijlage 74049
 
Laatst bewerkt:
Beste bta ;)

In uw vraag stelt U 2 maal hetzelfde nl

is het mogelijk dat als in kolom aantal iets wordt ingevuld,
de kolommen artikelomschrijving, artikelnummer, prijs per stuk en blz. een rode achtergrond krijgen
en op het moment dat er iets in een kolom wordt ingevuld de oranje achtergrond in die kolom weer verschijnt?

Moet het oranje of rood zijn als er iets wordt ingevuld ???

Groetjes Danny. :thumb:
 
Het staat misschien wat krom, maar het staat er wel zoals ik het bedoel.
Ik wil dat alle kolommen worden ingevuld, dus op het moment dat er in de kolom "aantal" iets wordt ingevuld moeten de andere cellen in de betreffende rij rood kleuren. Op het moment dat er dan iets wordt ingevuld in de kolom "artikelomschrijving" moet de oranje kleur weer verschijnen, op het moment dat er iets wordt ingevuld in de kolom "prijs per stuk" moet de oranje kleur weer verschijnen, etc.
Iemand ideeën.
 
Laatst bewerkt:
Beste bta ;)

Zet in de voorwaardelijke opmaak bij cel B159 de volgende formule.

=EN($A159>=1;B159="")

Sleep deze naar rechts en dan naar onderen.

Voor de melding kan je bv in cel A169 de volgende formule plaatsen.

=AANTAL(A3:A168)
Aan de hand van deze waarde kan je dan een melding plaatsen als de waarde groter is dan 40.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Beste bta ;)

Kan je dan de vraag op opgelost zetten, onderaan rechts.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan