Goedemorgen allen,
Wie kan mij helpen met het volgende.
In een dienstrooster staan de dagen welke ik moet werken. Nu hebben wij ook zeer frequent overwerk.
Dit kan zijn een hele dag (buiten je reguliere rooster) of een halve dag (dit noemen wij een taak) welke plaatsvindt na een dienst die je oorspronkelijk bent ingedeeld.
Stel dat ik vandaag dagdienst heb (dan werk ik normaal van 07:00 tot 15:00) en ik doe een extra taak dan werk ik dus van 07:00 tot 19:00.
Er hoeft niet gekeken te worden naar uren, pauzes e.d.
Het gaat mij erom dat ik deze diensten pas wil laten tonen (VO) indien er een selectievakje (of iets anders) wordt aangeklikt.
De bijlage verschaft wellicht wat meer duidelijkheid.
Is dit mogelijke met formules of komt hier wat vba bij kijken?
Grt rmk
Bekijk bijlage Voorwaardelijke opmaak icm selectievakje.xlsx
Wie kan mij helpen met het volgende.
In een dienstrooster staan de dagen welke ik moet werken. Nu hebben wij ook zeer frequent overwerk.
Dit kan zijn een hele dag (buiten je reguliere rooster) of een halve dag (dit noemen wij een taak) welke plaatsvindt na een dienst die je oorspronkelijk bent ingedeeld.
Stel dat ik vandaag dagdienst heb (dan werk ik normaal van 07:00 tot 15:00) en ik doe een extra taak dan werk ik dus van 07:00 tot 19:00.
Er hoeft niet gekeken te worden naar uren, pauzes e.d.
Het gaat mij erom dat ik deze diensten pas wil laten tonen (VO) indien er een selectievakje (of iets anders) wordt aangeklikt.
De bijlage verschaft wellicht wat meer duidelijkheid.
Is dit mogelijke met formules of komt hier wat vba bij kijken?
Grt rmk
Bekijk bijlage Voorwaardelijke opmaak icm selectievakje.xlsx