• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak in combinatie met verticaal zoeken

• Onderwerp starter Onderwerp starter vvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vvh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2020
Hallo,

Ik wil graag een overzicht maken van alle opleidingen waar medewerkers over moeten beschikken. Ik heb nu in een tabblad 'opleidingsmatrix' een overzicht gemaakt waar per functie wordt weergegeven welke diploma's worden vereist. Nu heb ik op het tweede tabblad 'overzicht medewerkers' een lijst met de medewerkers. Hier kun je dan de functie van de medewerker kiezen. Is er een formule waardoor de vereiste diploma's zichtbaar worden d.m.v. voorwaardelijke opmaak als je de functie bij een medewerker kiest? (voorwaardelijke opmaak zodat je de cel nog kan gebruiken voor opmerkingen/status)

Ik heb al het een en ander geprobeerd met verticaal zoeken in combinatie met Als en als.en, maar hierbij wordt een foutmelding gegeven.

Alvast bedankt

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Excuus ik was vergeten te vermelden dat het door middel van voorwaardelijke opmaak moet, aangezien ik de cel nog wil gebruiken voor opmerkingen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan