HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Beste,
ik heb getracht een formule te maken ( gedeeltelijk van internet ) om een voorwaardelijke opmaak te maken.
Ik wil graag als Kolom B gevuld wordt dat cel B t/m S een opmaak krijgt en dit dan toepasbaar op de gehele werkblad.
Ik heb dit al met de normale voorwaardelijke opmaak gedaan maar dan print hij alle bladzijde`s, vandaar dat ik dit graag toepasbaar wil maken met VBA.
Reden.
Ik gebruik het voor een bestelformulier en nog vele andere en ivm met printen van het formulier wil ik er een voorwaardelijke opmaak op hebben om dat je anders te veel print waar je niks aan heb. En het oog wil ook wat.
In de bijlage vind je een voorbeeld van hoe ik het zou willen hebben.
Groet HWV
ik heb getracht een formule te maken ( gedeeltelijk van internet ) om een voorwaardelijke opmaak te maken.
Ik wil graag als Kolom B gevuld wordt dat cel B t/m S een opmaak krijgt en dit dan toepasbaar op de gehele werkblad.
Ik heb dit al met de normale voorwaardelijke opmaak gedaan maar dan print hij alle bladzijde`s, vandaar dat ik dit graag toepasbaar wil maken met VBA.
Reden.
Ik gebruik het voor een bestelformulier en nog vele andere en ivm met printen van het formulier wil ik er een voorwaardelijke opmaak op hebben om dat je anders te veel print waar je niks aan heb. En het oog wil ook wat.
In de bijlage vind je een voorbeeld van hoe ik het zou willen hebben.
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
On Error Resume Next
With Rows("C:F")
For i = 1 To Range("b65000").End(xlUp).Row
If Cells(i, 2) = "" Then Rows.Select ("C:F")
.Borders(xlEdgeLeft).LineStyle = xlExpression
.Borders(xlEdgeTop).LineStyle = xlNone
.Borders(xlEdgeBottom).LineStyle = xlExpression
.Borders(xlEdgeRight).LineStyle = xlExpression
Else
.Borders(xlEdgeLeft).LineStyle = x2lNone
.Borders(xlEdgeTop).LineStyle = xlNone
.Borders(xlEdgeBottom).LineStyle = xlNone
.Borders(xlEdgeRight).LineStyle = xlNone
End If
Next i
End With