Ik dacht dat ik een redelijk simpel probleem had, maar na bijna de hele dag aan het speuren geweest te zijn naar een oplossing, blijft mijn probleem met Voorwaardelijke opmaak in Excel 2003 onopgelost.
Ik zou graag het volgende willen:
1. Als in een cel een getal lager dan 0 ingevuld wordt, dat deze rood kleurt;
2. Als in een cel een getal gelijk is aan 0 ingevuld wordt, dat deze lichtgroen kleurt;
3. Als in een cel een getal groter dan 0 ingevuld wordt, dat deze donkergroen kleurt;
4. Als (nog) niets is ingevuld dat er geen kleur wordt weergegeven.
De eerste drie zijn geen probleem met Voorwaardelijke opmaak, alleen Excel beschouwd een leeg veld ook als een nul en kleurt zodoende de cel ook lichtgroen. Weten jullie een manier waarop ik bovenstaande kan realiseren, oftewel een lege cel krijgt geen kleur? Het liefst m.b.v. Voorwaardelijke opmaak, maar als het niet anders kan is een macro ook welkom.
Alvast bedankt.
Ik zou graag het volgende willen:
1. Als in een cel een getal lager dan 0 ingevuld wordt, dat deze rood kleurt;
2. Als in een cel een getal gelijk is aan 0 ingevuld wordt, dat deze lichtgroen kleurt;
3. Als in een cel een getal groter dan 0 ingevuld wordt, dat deze donkergroen kleurt;
4. Als (nog) niets is ingevuld dat er geen kleur wordt weergegeven.
De eerste drie zijn geen probleem met Voorwaardelijke opmaak, alleen Excel beschouwd een leeg veld ook als een nul en kleurt zodoende de cel ook lichtgroen. Weten jullie een manier waarop ik bovenstaande kan realiseren, oftewel een lege cel krijgt geen kleur? Het liefst m.b.v. Voorwaardelijke opmaak, maar als het niet anders kan is een macro ook welkom.
Alvast bedankt.