• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak meenemen in: =tekst.samenvoegen of ="tekst "& Cel&" tekst"

Status
Niet open voor verdere reacties.

monique55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
L1 W-1 32 5,41% <- is cel met voorwaardelijke opmaak (> 2.5% rood)
Week 33 4,89% <- is cel met voorwaardelijke opmaak (> 2.5% rood)

Downtime Fryline01 objective 2,5% Actuals YTD week 32 5,41% Actuals YTD week 33 4,89%

De regels Downtime, Actuals YTD heb ik in 1 cel gekregen omdat dit een grafiektitel is.
Het is de wens van de gebruiker van de grafiek dat de %% afhankelijk van hun waarde in de grafiektitel rood of groen zijn.
In de losse cel lukt me dit wel, maar als ik de inhoud van de losse cel ga samenvoegen met de tekst van de grafiektitel door middel van ="Downtime Fryline01 objective 2,5% Actuals YTD week "&Cel weeknr& &cel%%& verdwijnen de kleuren van de %%.

Helaas het kunt me niet mijn (uitgeklede) bestand te uploaden. Als ik mijn bestand selecteer komt er een rode! achter met daarin 500[]Error event type= ioError "bubbles=false cacelable=false eventPhase=2text=Error #2038"
Als iemand me kan helpen hoe dan een excel bestand (65kb) met grafiek te uploaden, kan ik meer info verschaffen.

Laatst bewerkt:
De vraag is al 36 keer bekeken en nog geen reactie.
Dit betekent in 99 % van de gevallen dat de vraag onduidelijk is.

Plaats eens een xls vbtje met wat je al hebt dit ter verduidelijking, want dat zegt meer dan 1000 woorden.

ik herken de vraag wel, maar heb ook geen oplossing. louter om de vraagsteller verder te helpen:

de waarde (in dit geval de percentages) wordt dmv ="tekst "& Cel&" tekst" gepresenteerd als tekst.
de vraag is of de waardes (percentages) in de tekst een afwijkende getalnotatie\opmaak (rood of groen) kunnen krijgen, afhankelijk van een bepaalde voorwaarde (groter dan 2,5% dan rood, anders groen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan