• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak meenemen naar ander Tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiebeww

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2006
Beste forumleden,

Ik heb een excelbestand waarin ik in tabblad 1 een aantal getallen heb. Per dag kunnen deze getallen verschillen, vandaar ook de voorwaardelijke opmaak.

Nu wil ik in een tabblad 2 deze getallen op een andere manier tonen.
Hier wil ik deze getallen per dag tonen en dan de waarde mét de voorwaardelijke opmaak.

Mijn vraag is, op welke manier kan ik de voorwaardelijke opmaak meenemen?

Ik heb het geprobeerd met kopiëren en plakken maar dan gaat de formule achter de voorwaardelijke opmaak ook mee en op het nieuwe tabblad wordt alles dan groen. Wat niet de bedoeling is.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Dat kan niet. Zoals de naam al zegt is het een opmaak obv van een voorwaarde. En als de voorwaarde niet meer klopt krijg je wat onverwachte resultaten.

Wiebe,

plaats eens een bijlage waarin dit moet plaatsvinden...

VenA en Haije,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb het nu opgelost door met een IF een extra tabel te maken, deze weer te verwijzen naar het andere tabblad en op basis van een Y of N weer de voorwaardelijke opmaakt toegpast.

Bedankt voor de reacties.

Groeten,

Wiebe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan