• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak niet mee kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SmitLC

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2016
Beste helpers,

Ik heb in een werkblad een voorwaardelijke opmaak regel aangemaakt waarbij een regel gearceerd wordt wanneer in één cel van die regel een bepaalde waarde staat.
Probleem is nu dat wanneer ik een aantal gegevens uit dit tabblad kopieer en plak naar een andere tabblad dat dan alle cellen gearceerd worden, hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor de hulp, groet Leon.

Laatst bewerkt:
'plakken speciaal' en daarna 'waarden' gebruiken.

'plakken speciaal' en daarna 'waarden' gebruiken.
Dat zou inderdaad een prima oplossing zijn als ik de enige was die met dit document werkt, echter wordt het gebruikt door een groep collega's waar er een aantal tussen zitten die een schaar en pritstift gaan pakken zodra je het hebt over knippen en plakken.

Van daaruit is dus eigenlijk nu weer een nieuwe vraag ontstaan, namelijk of deze formule
Code:
=ALS('Originele postlijst'!F2="*";'Originele postlijst'!A2;"")
in een macro is te gieten zodat die niet door deze zelfde collega's vernaggeld kan worden, het blad beveiligen kan helaas ook niet aangezien het vernieuwen vanuit het brondbestand dan niet werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan