• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak o.b.v. inhoud cel ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnbm

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2016
Goedenavond,

In een klantenbestand dat ik beheer moet voor sommige klanten een actie worden ondernomen.
In het voorbeeldbestand heb ik in Blad 1 een lijstje met klantnamen gezet en een kolom waarin staat welke actie ondernomen moet worden.

De klantenlijst in Blad 2 wordt door iemand anders ingezien. Deze persoon moet weten of er een actie ondernomen moet worden; dit wil ik zichtbaar maken door de cel met de voornaam (en als het kan ook de achternaam) geel te vullen.
Het doorkopiëren van deze regel gaat niet goed waardoor de verkeerde cellen een gele vulling krijgen.

Weet iemand hoe dit wel moet?

Bijlagen

Ik zie geen VO-regels in het werkblad, lastig aan te geven wat er dan niet goed gaat... In bijlage gaat het wel goed met de VO.

Waarom geen lijstje maken met personen waarbij acties horen?
Gebruik je Excel 365?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ah top!
Werkt als een trein. Het matchen van de voornaam en achternaam vanuit verschillende cellen kreeg ik niet spits.

Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan