• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak op basis van tabel op andere pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauwens1986

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Geachte

Ik ben een excel aan het ontwikkelen voor een overzicht te maken van ontleende/verkochte boeken voor een school. Aangezien ik op de eerste pagina een gemakkelijk beeld wil hebben van de klassen waar er boeken nog niet uitgeleend zijn/nog niet voorradig zijn, zou ik daar een overzicht willen hebben die bv zegt ok en niet ok. Ik heb 1 klas ingevuld en op dat tabblad heb ik met voorwaardelijke opmaak gewerkt die de cellen kleurt wanneer deze leeg zijn. Wat ik dus wil bereiken is dat wanneer alle cellen ok zijn, dat er op het overzichtstabblad ok of een kleur gebruikt wordt. Als er bepaalde cellen op dat tabblad niet zouden ingevuld staan, dan zou ik willen dat er niet ok of een ander kleur gebruikt wordt.

Is dit mogelijk of niet? Zijn er andere/betere opties die ik kan gebruiken om een gemakkelijk overzicht te krijgen?
In het vb dat ik als bijlage toegevoegd heb, heb ik wel de namen verwijderd maar de cellen waarover het gaat op tabblad 2, zijn wel in kleur.

Alle opties zijn welkom.

Alvast bedankt!

Mvg
Bauwens

Bijlagen

Ik heb dat nog niet bepaald aangezien ik moet overleggen maar het zal waarschijnlijk "ok" of "x" zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan