• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hi

De bedoeling is dat de regels waar er geen waarde staat cel e9 en g9 =technische reiniging de regel van kolom a tot kolom j lichtblauw wordt.
Word er in f9 de waarde 70 ingevoerd en g9 =technische reiniging dan moeten de tekst rood worden en geen opvulling.

Dit werkt al.
Maar hoe komt het dat als ik een getal of tekst in e9 invul de regel toch lichtblauw blijft deze is dan toch <> leeg dus voldoet toch niet aan de voorwaarde voor lichtblauw te mogen zijn?

En hoe kan ik het aantal rijen dynamisch maken? Want iedere keer er een rij bijkomt moet de voorwaardelijke opmaak worden uitgevoerd

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Code:
=AND($E9="";$G9="Technische reiniging")
Dit misschien??

Had dit ook al eens geprobeerd.
Maar wat moet ik invullen bij is van toepassing op bv op cel a9 tot f9 maar is dit is voor een rij of a9 tot f20 das voor het bereik van rij 9 tot rij 20. Maar wat als je de laatste rij van het bereik niet kent

Mde thx

De vo had ik ook al gevonden.
Maar dat van een tabel niet.
Hoe werkt een tabel eigenlijk?
Hoe weet die dat de volgende nieuw regel bij de tabel hoort?
En hoe word dan van toepassing op het bereik aan gepast bij vo?

Tabelidee is mooi.
Maar hij hoort zo eigenlijk, om misverstand te voorkomen.
Hij vult het automatisch aan, kijk in de vo naar de $ tekens.
Mde ik heb de tabel een beetje aangepast.

Groetjes

Bijlagen

@jverkerk: heb niet goed gekeken waar de tabel begint, beter zo :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan