• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak van een cel inhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelleruben

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Hallo allemaal,

Ik kom er even niet uit, hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen. Dacht dat het wel makkelijk was. Maar ik zie het even niet.

Ik heb een lijst met gegevens. 3 kolommen Nu heb ik in de kolom status staan, waar aan een voorwaardelijke opmaak aan vast zit. dit werkt ook.
Echter zou ik de voorwaardelijke opmaak op de gehele rij willen zien. Zeg maar dat de hele rij groen, rode of blauw word.

Kunnen jullie mij in een goede richting op duwen?

Groetjes,

Jelle

Bijlagen

Ja dat bedoel ik helemaal, heel erg bedankt.

Ik zal eens gaan kijken wat ik ben vergeten of juist verkeerd heb gedaan..

Thankx

Als je meerdere cellen op basis van één cel wilt opmaken, kun je beter een Formule gebruiken. Dat heb ik gedaan. Daarnaast is het bereik vergroot naar alle cellen die de opmaak moeten krijgen. En dat is het wel zo'n beetje :). Let ook op de juiste Dollartekens.

OctaFish heel erg bedankt, en ook voor de aanvullende tips.. :thumb:

Kleurplaatjes werken nogal lekker voor mensen die kleuren niet kunnen onderscheiden. Na Vragen is 1 woord dus Navragen. Waarom gebruik je geen gegevensvalidatie? Waarom begint de tabel in C1 ipv A1. Waarom gebruik je geen echte tabel?
Dus mogelijk eens even nadenken over de opzet van het bestand tenzij jij het alleen gebruikt.:)

Je hoeft niet druk te maken van hoe de tabel is opgezet. Mijn collega's en ik weten hoe we ermee om moeten gaan.

Verder is mijn vraag beantwoord.. Waar het om ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan