• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke Opmaak vervolg (Tav Plongske in het bijzonder)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijs CM

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Goed middag,

Aangezien het weer niet al te best is en in ieder geval geen weer om gaan te vissen zit ik maar weer eens achter de computer om een en ander in vorige opzet te veranderen, want ik wil wel veel maar moet mogelijk blijven.

Zeer stom van mij is om niet eerder meer gegevens te verstrekken omtrent de duivenkweek hetgeen natuurlijk wel wenselijk is voor iemand die dat niet weet maar toch wil helpen. Derhalve een nieuw bestand gemaakt met tekst en uitleg maar de formules van vorig bestand, want die werken dus wel. Aangezien ik op probleempjes ben gelopen bij deze dus wederom met vraag voor jullie deskundige hulp.

Met vriendelijke groeten
Math
m.weijzen@planet.nl

Bijlagen

Voorwaardelijke opmaak vervolg Plongske Cobbe

Goede middag,

Bedank voor reactie zover ik nu kan nagaan werkt dit inderdaad zo.
Uiteraard wil ik het nog mooier maken met jullie hulp maar vermoed dat hetgeen ik wil, niet mogelijk is! Niet erg, want kan nu toch door jullie hulp prettig werken.

Derhalve nieuw bestandje.

Met vriendelijke groeten en nogmaals edankt

Math

Bijlagen

Aangezien het regelmatig voorkomt dat een koppel zowel eieren als jonge duiven in de broedbak hebben liggen, werkt de opzet zoals die er nu is niet naar wens
Indien de kolommen J en K ingevuld zijn door gegevens liggen er dus geen eieren meer in Kolom D en E, dus in feite worden gegevens in die kolommen overbodig, FORMULE MOGELIJK??
Wat wil je nu eigenlijk?
je hebt al een bestandje waarin er geen eieren mogen liggen als er jonge duiven zijn.

Laatst bewerkt:

Hoi Plongske

Dat is een intro voor hetgeen er staat voor de kolommen van de JD, ik wil eigenlijk zeggen dat op het ogenblik dat ik de JD invoer, in principe dus de kolommen voor de eieren kunnen worden leeggemaakt, hetzelfde ook op het moment dat ik in de kolom van de rngnrs het ringnummer invul.
\
Math

Dan zal je moeten overschakelen naar VBA of macro's maar dat is niet mijn ding.
Ook trouwens voor het opslaan van uw bestanden zal je VBA of een macro nodig hebben.
Anders kan je via het tabblad bestand kiezen voor opslaan als en dan telkens een andere naam invoegen.

Goede avond Plongske,

Duidelijk, nee dat wordt ook te gek dan voor mij. Dan ga ik maar gewoon werken met het werkblad zoals we dat nu hebben. Daar kan ik mee werken.

Is mooi van opzet en toch eenvoudig.

Bestand ga ik dan iedere keer opslaan op een stick met als naam de datum waarop iets is gewijzigd aan vorige bestand.

Nogmaals bedankt voor de moeite en de hulp de je aan mij hebt besteed.

laat vraag nog klein weekje hier staan en indien dan nog door niemand gereageerd zet ik heb als oplgelost.

Math

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan