• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak voor cellen met een formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieketie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Hallo iedereen,

(Win7 en Excel 2010)

Heb nu al een tijdje gezocht maar mijn oplossing niet gevonden.
Ik werk namelijk in een bestand waarin ooit iemand formules manueel heeft aangepast in vaste waarden.
Ik moet nu in dit vrij groot excel bestand alle cellen vinden die geen formule bevatten. Ik wil niet elke cel één voor één gaan afschuimen.

Is dit mogelijk met VO?

Alvast bedankt :thumb:

Als je in Excel de toetscombinatie ctrl + T gebruikt worden alle formules weergegeven. Zo doorzie je eenvoudig waar geen formules in staan.

Ik dacht aan de "links" formule zoals het volgende:
vb: =links(R9;1)="=" Maar deze werkt dus niet.

Als je in Excel de toetscombinatie ctrl + T gebruikt worden alle formules weergegeven. Zo doorzie je eenvoudig waar geen formules in staan.

Hey Sjaco90, die shortcut kende ik nog niet.
Dit helpt me inderdaad al heel wat vooruit als is mijn document nu wel helemaal uitgerokken. Maar ik win waarempel heel wat tijd hierdoor waarvoor dank.

Hey Sjaco90, die shortcut kende ik nog niet.
Dit helpt me inderdaad al heel wat vooruit als is mijn document nu wel helemaal uitgerokken. Maar ik win waarempel heel wat tijd hierdoor waarvoor dank.

Hi Mieketie,

Je document is inderdaad uitgetrokken. Wanneer je echter opnieuw ctrl + T gebruikt, wordt deze teruggezet naar de manier waarop het stond, evenals de uitkomsten van de formules in plaats van de formules zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan