• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak voor datums

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal321

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2017
Ik heb een sportclub met een ledenlijst met bijhorende kolom waar de vervaldatum van mijn leden hun verzekering in staat.
Welke voorwaardelijke opmaak dien ik in te stellen om volgend resultaat te bekomen?:

De cellen moeten ORANJE kleuren 14 dagen vóór de vervaldatum. En vanaf de vervaldatum moeten de cellen ROOD kleuren.

Kan iemand mij helpen want ik zoek er mij suf op en wellicht is het heel simpel. :confused:

Laatst bewerkt:
Als je gevonden hebt wat je zocht verwijder dan het bestand want het staat vol persoonlijke gegevens.
en stel de vraag als opgelost.

Niet echt eigenlijk :o

Nu kleurt de cel ook al wanneer het een maand voor de vervaldatum is en stopt het met kleuren 14 dagen na de vervaldatum.

Maar misschien was ik niet heel duidelijk. Ik wil eigenlijk dat de vervaldatum van de verzekering met de dag van vandaag vergeleken wordt. Ligt de vervaldatum 14 dagen voor de huidige datum dan moet de cel oranje kleuren en ligt de vervaldatum na de huidige datum dan moet die continue rood kleuren.

Deze is iets uitgebreider. met die eerste lukt het ook maar de rode vo moest vanboven staan
bericht wijzigen--> geavanceerd --> beheer bijlagen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan