• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak voor twee cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Goedemiddag,

Allereerst aan iedereen van dit forum de beste wensen voor 2014.

Ik heb een kalender gemaakt met daarin het dagnummer van alle dagen van dit jaar. Graag wil ik op de datum van vandaag en op de datum over 3 dagen vanaf vandaag een bepaalde opmaak aan de cellen geven met voorwaardelijke opmaak. Voor de duidelijkheid heb ik het bestand als bijlage meegestuurd met daarin mijn vraag.
Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Eric

Bijlagen

@TheNeonator Je hoeft niet te reageren als je het antwoord niet weet, de vraag gaat over Excel.

Dag Rebmog,

Dit is de oplossing voor mijn probleem. Dank u !

Gr.
Eric

Beste Rebmog en anderen natuurlijk,

Sorry!
Ik was een beetje voorbarig door de status al op "opgelost" te zetten, maar ik heb nog iets ontdekt en daarom heb ik nog een korte vraag.

Als ik in het werkblad in cel Q2 bijvoorbeeld een getal 3 invul en dan in de formule bij voorwaardelijke opmaak, waar nu staat =vandaag()+3, invul =vandaag+Q2 dan werkt de voorwaardelijke opmaak niet.
Wat beredeneer ik nu fout? De oplossing zal misschien niet moeilijk zijn, maar ik kom er helaas niet achter.

Bedankt alvast.

Bijlagen

Evelthoven
deze werkt ook voor je formule in voorwaardelijke opmaak.
PHP:
=vandaag()+Q2
Je was even de haakjes vergeten in de formule.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan