Hallo allemaal,
Ik ben druk bezig om een rooster in Excel te maken, waarin roostervrije dagen en verlofdagen verwerkt worden maar ook waar een taakverdeling instaat.
Ik heb de cellen zo ingedeeld dat per deelnemer een rij zichtbaar is voor wel of niet aanwezig en daaronder een rij per dag met 2 cellen waarin 2 taken aangevuld kunnen worden.
Nu wil ik graag de zaterdagen en zondagen automatisch donkergrijs hebben en ik wil automatisch de feestdagen markeren.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat Excel niet alle cellen markeert of juist cellen markeert die hij niet moet markeren.
Maandag 1 januari heeft hij netjes gepakt als feestdag, echter heeft hij door het hele rooster gemarkeert.

Ik heb een kopie van het bestand toegevoegd in de hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Erin
Ik ben druk bezig om een rooster in Excel te maken, waarin roostervrije dagen en verlofdagen verwerkt worden maar ook waar een taakverdeling instaat.
Ik heb de cellen zo ingedeeld dat per deelnemer een rij zichtbaar is voor wel of niet aanwezig en daaronder een rij per dag met 2 cellen waarin 2 taken aangevuld kunnen worden.
Nu wil ik graag de zaterdagen en zondagen automatisch donkergrijs hebben en ik wil automatisch de feestdagen markeren.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat Excel niet alle cellen markeert of juist cellen markeert die hij niet moet markeren.
Maandag 1 januari heeft hij netjes gepakt als feestdag, echter heeft hij door het hele rooster gemarkeert.

Ik heb een kopie van het bestand toegevoegd in de hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Erin