• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleineeexx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2013
Hallo allemaal,

Ik ben op mijn werk bezig met rapportages.
Ik moet een percentage weten, die reken ik uit door middel van een formule. In de cel met de uitkomst moet er boven de 50% een groen vinkje komen, en onder de 50% een rood kruisje. Zodra ik alle heb uitgerekend komt er een mooi groen vinkje en staat er 61%... maar zodra ik de cijfers verander.. kom ik op een percentage uit van bv. 19% en alsnog staat er een groen vinkje. maar dan moet er juist een rood kruisje staan.

Heb alles al nagekeken en anders geprobeerd.. dus volgens mij doe ik wat verkeerd? Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Wat je verkeerd doet is dat je geen voorbeeldbestand met de gebruikte VW-opmaak heb geplaatst.
Helaas ben ik ( en vele andere) niet helderziend dus zonder voorbeeld is daar geen antwoord op te geven.

Toch een helder(ziend) moment?

Bekijk bijlage Vinkje percentage.xlsx

Je hebt je opmaak waarschijnlijk op percentage staan, deze moet op getal staan.

Niels

Laatst bewerkt:
Mijn excuses! Bij mijn volgende vraag in de toekomst zal ik een voorbeeld bestand neerzetten.

Helemaal geweldig! Zeker een helder moment, zo klopt het inderdaad!
Vriendelijk bedankt voor de hulp!

Marjolein

Graag gedaan en gelukkig heb je mijn opmerking over de bijlage voor de toekomst helemaal begrepen.;)

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan