• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stokkie2000

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Ik heb in een excel bla deen offerte volgsysteem gemaakt. hierin kunn intern de offertes gevolgd worden op welke afdeling hij ligt en op welke datum hij terugkomt. Middels voorwaardelijk opmaak worden bepaalde cellen rood of groen als de offerte binnen de gestelde termijn is gecontroleerd of niet. Nu wordt dit bestand telkens uitgebreid met nieuwe aanvragen. Ik filter na het invoeren alle rijen weer om ze op projectnummer te krijgen.
In enkele rijen heb ik handmatig de voorwaardelijk opmaak verwijderd. Nu vraag ik me af als ik de rijen opneiuw sorteer of de opmaak in die rij wel in die rij blijft of dat de voorwaardelijke opmaak gebonden is aan de cel en dus absoluut blijft?

voorwaardelijke opmaak is absoluut per cel, maar "schuift" wel mee op het moment dat je gaat sorteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan