• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen A

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal cellen voorzien van 3x een voorwaardelijke opmaak... nu kan ik geen opmaak meer toevoegen (zie afbeelding bijlage)...
Nu vroeg ik mij af of het misschien mogelijk is om met een of andere 'OF' formule toch nog een extra woord toe te voegen bij één van de 3 voorwaarden die er nu staan?

Ik hoop dat iemand dit weet,

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,

Jeroen

Bijlagen

• meer voorwaarden mogelijk.JPG
    meer voorwaarden mogelijk.JPG
    40,8 KB · Weergaven: 55
Jeroen,

Je gebruikt dezelfde kleur en die kun je inderdaad combineren met OF of EN. Kijk maar eens naar dit bestand, op de zaterdag.

Bijlagen

Jeroen,

Je gebruikt dezelfde kleur en die kun je inderdaad combineren met OF of EN. Kijk maar eens naar dit bestand, op de zaterdag.

Hallo Rob,

Net het een en ander geprobeerd maar kom er nog niet helemaal uit... nog extra suggesties voor mij?

met vriendelijke groet,

Jeroen

Jeroen,

Lees de aanbeveling van Rob nog eens goed na, want is zeker van toepassing op je vraag.
bv de Voorwaardelijke Opmaak met bron $D$9 : =OF($D$9="rijwoning";$D$9="twee onder")

Bedankt

Jeroen,

Lees de aanbeveling van Rob nog eens goed na, want is zeker van toepassing op je vraag.
bv de Voorwaardelijke Opmaak met bron $D$9 : =OF($D$9="rijwoning";$D$9="twee onder")

He hartstikke bedankt mensen het is gelukt! ik zat er gelukkig redelijk dichtbij maar met een typfoutje denk ik..

met vriendelijke groet,

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan