• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

peerke2812

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
goedemiddag Allen,

in bijgevoegd bestandje heb ik maar 1 regel (regel 9)die juist is met voorwaardelijke opmaak.
in de andere 23 regels krijg ik het niet voor elkaar om dezelfde opmaak te krijgen als regel 9
ik kan ze niet kopieren,want dan komen de kleuren niet goed uit
het bestandje werkt met 3 kleuren,als ik een leveranciersnaam invul moet deze regels rood bijven,als ik daarna een deur nummer in type moeten alle regels oranje worden,als ik daarna JA invul moeten de regels groen worden.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.

grt
pieter :thumb:

Bijlagen

Kuis eerst je bestand eens op. Samengevoegde cellen zijn een afknapper. 1 cel (B9:F9) waarop 5 verschillende voorwaardelijke opmaken van toepassing zijn, is ook al geen aanrader. Als je dat uitgeklaard hebt, gaat je probleem ook beter oplosbaar zijn. Zoniet laat je maar iets weten.

Wigi

vwo

hi Daniël

Dit is precies wat ik bedoel,het bestandje van gisteren avond was wel goed maar kwam niet verder.

wederom hartelijk dank.

grt
pieter :thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan